mandag 25. april 2011

Nu e det dags!

Linn sier at her i nord er det er langt inn til hjerter med klær på. Jeg tror dessverre det er sant. Jeg har stoppet meg selv mang en gang i å skrive ”KJE-DE-LIIIIG” på statusen min på facebook, og la det være sagt, det er bare oppdragelsen som har stoppet meg. Ikke at jeg tror det hadde gjort noen forskjell å spre eder og galle på fb, vinteren kan tross alt sende den livligste av oss i hi. Linn mente også at idet nordlenningene blir mer lettkledte (på grunn av varmen og været, altså), blir vi helt andre mennesker, som spretter frem på berg og knaus. Heldigvis, får en si!
Jeg gleder meg! Til sol og varme, men aller mest til elleville mennesker i nord. Mennesker som ikke sover, som balanserer på line i kirkeparken, bærer trær i Altevågen, drikker vin på kaia, med stumpen plassert på søte rosa puter i nattlig festspillrus, frisbee på Nord Cargo-kaia, lunsj og kortspill på pledd og geledd i generalhagen og dansing i fjæra.
Nu e det dags : )










Track: Nina Simone: ”Here comes the sun”, album: blue for you 

1 kommentar:

  1. Nice! vakre bilder, gode minner, og ja, gleder oss til det blir mindre innpakning på folket;)

    SvarSlett